Makijaż z różowym akcentem

wtorek, 1 sierpnia 2017


Moje Drogie Kobietki :)
Moje wakacje są dość intensywne, co chwile gdzieś wyjeżdżam  jednym słowem korzystam z nich na maksa. Co niestety trochę odbija się na blogu, dlatego też z wielką radością powracam do Was z nowym, makijażowym postem, w którym znowu wykorzystałam kolor  tym razem zdecydowałam się na kolor różowy. Jeżeli jesteście ciekawe, jak tym razem wyszedł mi ten makijaż i jakich kosmetyków użyłam do jego wykonania, to zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią wpisu.




Przepraszam za jakość zdjęć, cały czas uczę się obsługi nowego aparatu :) Mam nadzieję, że będzie coraz lepiej.


Kosmetyki, których użyłam do wykonania tego makijażu to:

1. Baza pod makijaż:
  • Krem pod oczy Beauty Oil
  • Krem do twarzy z olejkiem kokosowym Miya
  • Baza pod cienie Inglot
2. Makijaż:
  • Paletka cieni Zoeva Naturally Yours, cienie Kobo o numerach: 116, 201
  • Rozświetlacz z Lovely Gold Highlighter
  • Eyeliner z Eveline Liquid Precision Eyeliner 2000 Procent
  • Tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie
  • Kredka do oczu Nabla Magic Pencil w odcieniu Light Nude
  • Kredka do brwi Catrice Eye Brow Stylist w odcieniu 020 Date With Ash-ton
  • Żel do brwi z Wibo Eyebrow Fixer bezbarwny
  • Podkład Revlon do skóry suchej i normalnej w odcieniu 180 Sand Beige
  • Korektor Catrice Liquid Camouflage w odcieniu 020 Light Beige
  • Puder Kobo Matt Powder w odcieniu 303 Medium Beige
  • Bronzer Kobo w odcieniu 308 Sahara Sand
  • Róż do policzków  z Bell High Definition Photo w odcieniu No:02
  • Pomadka do ust Wibo Million Dollar Lips nr 1
3. Pędzle:
  • Hakuro H24
  • Hakuro H69

Sposób wykonania:

1. Przygotowanie twarzy pod makijaż: nawilżenie twarzy i okolicy pod oczami.
2. Następnie nałożyłam bazę pod cienie i korektor pod oczy.
3. Kolejnym krokiem jest przypudrowanie korektora oraz bazy, w celu ich utrwalenia.
4. Następnie nałożyłam na całą powiekę ruchomą cień Pure z Zoevy.
5. Dalej pod łuk brwiowy trafił cień First Love również pochodzący z paletki Zoeva Naturally Yours.
6. Kolejnym krokiem było zaznaczenie załamania powieki cieniem z Kobo o numerze 116.
7. Następnie nałożyłam cień o nazwie Slow Dance z Zoevy w zewnętrznym kąciku.
8. Na środek powieki trafił bohater tego makijażu, czyli cień z Kobo o numerze 201.
9. Wewnętrzny kącik podkreśliłam rozświetlaczem z Lovely.
10. Na dolną powiekę w zewnętrznym kąciku nałożyłam cień Slow Dance z Zoevy, natomiast w wewnętrznym kąciku nałożyłam różowy cień z Kobo w numerze 201.
11. Kolejny krok to namalowanie kreski i wytuszowanie rzęs.
12. Linię wodną oka podkreśliłam beżową kredką Nabla.
13. Do zaznaczenia brwi użyłam kredki do brwi z Catrice oraz żelu do utrwalenia brwi z Wibo.
14. Następnie w celu wyrównania kolorytu twarzy, postawiłam na podkład Revlon dla cery suchej i normalnej.
15. Konturowanie twarzy wykonałam bronzerem z Kobo.
16. Policzki podkreśliłam różem z Bell oraz rozświetlaczem z Lovely.
17. Makijaż zakończyłam matową pomadką do ust z Wibo.

To już wszystko, co dziś dla Was przygotowałam. Dajcie znać, co myślicie o tym makijażu. Czekam na Wasze komentarze.


Pozdrawiam  Patrycja.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować

0 komentarzy