Świętujemy pierwsze urodziny bloga!

środa, 19 lipca 2017


Witajcie :)
Zapraszam wszystkich moich czytelników na wyjątkowy dla mnie post, jak już widzicie po tytule, tak to właśnie dzisiaj mija rok, odkąd założyłam tego bloga. Dnia 19 lipca 2016 r. pojawił się na nim pierwszy wpis Szanuj siebie, a będziesz szanowana przez innych. I tak o to zaczęła się moja roczna przygoda z blogowaniem. Ten wpis będzie formą podsumowania mojej działalności blogowej, więc jeżeli jesteście ciekawi, co dało mi blogowanie, jakie małe/wielkie sukcesy udało mi się osiągnąć przez ten czas, to zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią wpisu.


Na początek może powrócę do tego, jak to się zaczęło. Jak już nie raz wspominałam, będąc w odwiedzinach u koleżanki, pijąc sobie wraz z nią winko i rozmawiając, natknęła mnie wena i kiedy już wszyscy poszli spać, postanowiłam skorzystać z okazji i przelać to, co mi siedziało w głowie w internety. Tak o to powstał pierwszy wpis, jednak nie opublikowałam go od razu. Bałam się reakcji otoczenia na te moje wypociny, dopiero po długich namowach owej koleżanki, postanowiłam zaryzykować i po jakimś roku od powstania pierwszego wpisu, stworzyłam tego bloga.

Co było później? Później szukałam swojej tematyki, próbowałam m.in. recenzować filmy i książki, opisywać podróże, jednak po jakimś czasie stwierdziłam, że to nie sprawia mi frajdy i pozostałam przy tematyce beauty i własnych tekstach typowo refleksyjnych o życiu.

Wygląd bloga również znacząco się zmienił, najpierw był w kolorystyce biało-czarnej, następnie bieli-mięty-szarości, później bieli pomieszanej z różnymi odcieniami niebieskiego. Aż w końcu postawiłam na  kolory, które kojarzą mi się z kobiecością, czyli biel-czerń-czerwień.



Co mi daje blogowanie? Blogowanie przede wszystkim pozwala mi bawić się słowem, tworzyć własne teksty, zastanawiać się, które słowo w danym zdaniu brzmi lepiej. Uwielbiam to robić. :) Oprócz tego blogowanie uświadomiło mi wiele ważnych kwestii m.in. że siła tkwi w rodzinie, że należy myśleć o sobie dobrze oraz że nasze poczucie własnej wartości zależy tylko i wyłącznie od nas. Dzięki blogowaniu przestałam być taka bojaźliwa i zamknięta w sobie, uwierzyłam w siebie i w to, że jednak coś potrafię.

Moje małe/wielkie sukcesy” — w przeciągu tego roku udało mi się nawiązać trzy współprace. Pierwsza z portalem KobiecePorady.pl. Druga, dzięki której mój tekst Siła tkwi w rodzinie, ukazał się w dodatku do gazety. Było to dla mnie ogromne wyróżnienie, o którym nawet nie śniłam. Trzecia dotyczyła współpracy z marką Sudio. Oprócz tego wsparłam akcję #RedBandFight oraz Tydzień porażki. Obecnie mój fanpage śledzi 300 osób, instagram 326 obserwatorów, google 40 obserwatorów. Blog według statystyk bloggera uzyskał ponad 40 tys. wyświetleń, według statystyk Analytics średnia miesięczna liczba odwiedzin bloga to 1363.

Jest to dla mnie niebywały sukces, o którym nawet nie marzyłam, zakładając tego bloga. Dziękuje wszystkim, którzy przyczynili się do niego :)

Czy miewam kryzysy? Oczywiście, że tak! One były i są częścią każdego człowieka, który do czegoś dąży. Czasami zastanawiam się, czy to, co robię, ma sens? Wtedy pozwalam sobie na chwilę oddechu od bloga, aby móc znowu odnaleźć tę frajdę z pisania i wrócić z jeszcze lepszymi tekstami do Was moich czytelników. To również Wy dajecie mi kopa do działania i sprawiacie, że pomimo tych wątpliwości wracam i działam dalej.

Co będzie dalej z blogiem? Na pewno nie chce rezygnować z bloga. Właśnie zakupiłam aparat, dzięki któremu mam nadzieję, że będę robić jeszcze lepsze zdjęcia, co wpłynie na podwyższenie jakości samego bloga. Nie mniej jednak prowadzenie bloga wymaga wiele czasu, aby przynosiło to jakieś korzyści. Trzeba być cały czas aktywnym, tworzyć nowe wpisy, bywać cały czas w social mediach. Nie chce, by całe moje życie opierało się na social mediach, chciałabym skupić się na ludziach, którzy mnie otaczają. Dlatego nie mogę obiecać, że wpisy będą ukazywać się regularnie. Mogę za to obiecać, że jeśli już się pojawią, to będą one jak najbardziej szczere i płynące prosto z serducha.

Pora na świętowanie! Przygotowałam dla Was dwa konkursy jeden na moim Fanpage Kobiecym okiem drugi na Instagramie bloga Kobiecym okiem. Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału i życzę powodzenia! :)

Pamiętacie początki bloga? Podzielcie się swoimi wrażeniami na temat tego roku, który razem spędziliśmy. Czekam na Wasze komentarze.

Pozdrawiam — Patrycja.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować

0 komentarzy