Różany płyn milcelarny Evree

wtorek, 11 lipca 2017

Różany płyn micelarny Evree

Moje Drogie Kobietki :)
Po raz kolejny zdecydowałam się sięgnąć po kosmetyk marki Evree, jak już wiecie, przetestowałam kilka kosmetyków tej marki, które bardzo dobrze się u mnie sprawdziły, dlatego też nie bałam się ponownie zaryzykować i zakupiłam różany płyn micelarny. Czy tak jak w przypadku poprzednich kosmetyków jestem zadowolona? Jeżeli jesteście ciekawe, zapraszam do zapoznania się z recenzją.

Informacje na opakowaniu:
Różany płyn micelarny do skóry suchej i normalnej. Pragniesz łagodnie oczyścić swoją skórę z zanieczyszczeń, ukoić ją i przywrócić jej młody wygląd? Jeśli odpowiedziałaś tak, to ten produkt jest dla Ciebie! Woda różana  łagodzi i koi podrażnienia. Przywraca naturalne pH. Poprawia koloryt skóry i zmniejsza widoczność porów. Kolagen  hamuje pierwsze oznaki starzenia. Regeneruje, uelastycznia i nadaje skórze sprężystość. Kwas hialuronowy  intensywnie nawilża i poprawia napięcie skóry poprzez wiązanie wody w naskórku. Przynosi uczucie komfortu. Rezultat: oczyszczona, odświeżona, ukojona i odmłodzona skóra. 0% parabenów, silikonów, parafiny, olejów mineralnych. Testowany dermatologicznie.

Skład:  Aqua, Rosa Damascena Flower Water (woda różana), Poloxamer 184 (łagodna substancja myjąca), Glycerin, Polyglyceryl-4 Laurate/Sebacate, Polyglyceryl-6 Caprylate/Caprate (łagodne substancje konserwujące i nawilżające), Cocamidopropyl Betaine (łagodna substancja nawilżająca i redukująca podrażnienia), Soluble Collagen (kolagen), Sodium Hyaluronate (kwas hialuronowy), Propylene Glycol (substancja konserwująca i nawilżająca, bezpieczna dla skóry), Aloe Barbadensis Leaf Extract (sok z aloesu), Panthenol (prowitamina B5), Lactic Acid (kwas mlekowy), Allantoin (ma właściwości łagodzące i nawilżające; stymuluje odnowę komórek, dzięki czemu sprzyja regeneracji uszkodzonego naskórka, zmiękcza i wygładza), Coceth-7 (substancja ułatwiająca usuwanie zanieczyszczeń z powierzchni skóry), PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether (substancja konsystencjotwórcza), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (bezpieczna substancja usuwająca zanieczyszczenia tłuszczowe z powierzchni skóry), DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate (konserwanty, mogą być niebezpieczne dla skóry),  Parfum, Geraniol, Citronellol (składniki kompozycji zapachowych, mogą wywoływać alergię).

Różany płyn micelarny Evree

Moja opinia:
Jest to już moje drugie opakowanie, zdążyłam więc wyrobić sobie o nim zdanie. Muszę przyznać, że jest to najlepszy micel, jaki do tej pory stosowałam. Szybko usuwa makijaż, nie rozmazując go. Jest łagodny dla skóry, nie podrażnił jej, ani nie uczulił. Nadaje się do zmywania makijażu oczu, ponieważ oczy po nim nie pieką, ani nie są zamglone. Delikatnie nawilża i koi skórę. Łagodnie oczyszcza. Ma bardzo dobry skład. Poprawił również koloryt mojej skóry  —  wszystkie blizny potrądzikowe stały się mniej widoczne. Jest to wydajny produkt, starcza mi na około 2 miesiące stosowania. Jedyne co mi się w nim nie podoba to to, że pozostawia lepką warstwę. Nie mogę także stwierdzić działania przeciw starzeniu się skóry, ponieważ nie mam jeszcze z tym problemu. Podsumowując, jest to mój ulubieniec, do którego na pewno będę wracać. Polecam zapoznać się z tym płynem, jego koszt to około 15 zł za 300 ml.

Znacie kosmetyki marki Evree? Czego używacie? Co polecacie? Czekam na Wasze komentarze.

Pozdrawiam — Patrycja.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować

0 komentarzy