Kobieto nie znajdziesz swojej wartości w mężczyźnie!

wtorek, 4 lipca 2017


Moje Drogie Kobietki :)
Na wstępie chciałabym przeprosić i wytłumaczyć, dlaczego jest mnie teraz mniej na blogu. Z jednej strony nie mogę się przestawić na regularne pisanie, po prostu się od tego odzwyczaiłam. Z drugiej strony wiecie o tym, że mam wakacje i nie chce spędzić ich tylko i wyłącznie siedząc przy laptopie czy w internetach. Mam nadzieję, że to zrozumiecie i mimo wszystko ze mną zostaniecie :)

Dzisiaj natomiast zapraszam Was na wpis, którego dawno nie było, ale do takiego wpisu trzeba mieć po prostu natchnienie, będzie to, jak pewnie się domyślacie wpis refleksyjny. Ciekawe, o czym tym razem podyskutujemy? Zapraszam dalej.. :)

Ostatnie kilka miesięcy minęły mi na zmianach. Podczas tych zmian doszłam do wniosku, że swoje poczucie własnej wartości opieram na tym, czy jestem w związku, czy też nie. Jeżeli jestem w związku, czuje się wartościowa, piękna i spełniona. Jeżeli natomiast jest inaczej, moje poczucie własnej wartości gwałtownie spada  czuję się do niczego, nic mi się w sobie nie podoba, czuje się bezwartościowa. A przecież cały czas jestem tą samą osobą. Nic się w moim ciele czy we mnie nie zmieniło. Na szczęście mam wokół siebie ludzi, którzy w takich momentach przypominają mi o tym, że jednak jestem wartościowa i piękna bez względu na swój status partnerski. I tego się trzymam! :) Pamiętajcie moje Drogie Nie znajdziecie swojej wartości w mężczyźnie. Najpierw należy znaleźć swoją wartość w sobie, a potem znaleźć mężczyznę, który jest nas wart. Powiedzcie czy Wy także macie podobnie jak ja? Czy wręcz przeciwnie jesteście niezależnymi, pewnymi siebie babeczkami, które znają swoją wartość? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.

Pozdrawiam — Patrycja.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować

0 komentarzy