Ogórkowy tonik do twarzy Ziaja

środa, 21 czerwca 2017


Moje Drogie Kobietki :)
Po dość długiej przerwie powracam do Was z nową recenzją toniku do twarzy marki Ziaja. Jeżeli jesteście ciekawe mojej opinii na jego temat, zapraszam do zapoznania się z recenzją.

Informacje na opakowaniu:
Ogórkowa receptura, zawiera wyciąg z miąższu ogórka i prowitaminę B5. Tonik łagodnie oczyszcza skórę, doskonale nawilża i tonizuję, zapewnia świeżość i gładkość, jak również przygotowuję skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Nie zawiera alkoholu, posiada naturalne pH. Preparat testowany dermatologicznie i alergologicznie.

Skład: Aqua, Propylene Glycol (konserwant, substancja nawilżająca, bezpieczna dla skóry), Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract (ekstrakt z ogórka), Panthenol (prowitamina B5, substancja nawilżająca), PPG-26 Buteth-26 (substancja konsystencjotwórcza, substancja nawilżająca), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (bezpieczny emulgator stosowany do odtłuszczania skóry), Sodium Benzoate (naturalny konserwant), 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-diol (konserwant),
Parfum (Fragrance), Amyl Cinnamal, Linalool (składniki kompozycji zapachowych, mogą wywoływać alergie), Citric Acid (kwas cytrynowy, regulator pH).



Moja opinia:
Muszę przyznać, że po kosmetykach marki Ziaja nie spodziewałam się niczego dobrego. Ta marka zawsze kojarzyła mi się bowiem ze złymi składami i marną jakością. Tym większe więc było moje zdziwienie, kiedy przeanalizowałam skład tego toniku. Jak same z resztą możecie zobaczyć już na samym początku składu, znajduję się obiecany przez producenta wyciąg z ogórka i prowitamina B5. Poza tym znajdziemy w nim również substancje nawilżające i zmniejszające wydzielanie sebum, co dla cery tłustej i mieszanej jest bardzo ważne. Jeżeli chodzi o jego działanie, to łagodnie oczyszczał i tonizował moją skórę. Delikatnie nawilżał oraz przywracał jej odpowiednie pH. Poza tym jest to produkt powszechnie dostępny, który kosztuje 5,29 zł za 200 ml. Moim zdaniem jest to produkt, warty przetestowania. Osobiście stosuje już drugie opakowanie i na pewno wrócę do niego ponownie. Jedynym minusem, do którego mogłabym się przyczepić, to jego zapach, który nie jest przyjemny, ale do którego można się przyzwyczaić.

Napiszcie w komentarzach czy stosowałyście ten tonik i jakie jest Wasze zdanie na jego temat. A może znacie jeszcze inne kosmetyki marki Ziaja, które warto przetestować? Podzielcie się nimi w komentarzach :)

Pozdrawiam — Patrycja.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować

0 komentarzy