Makijaż z czerwonym akcentem

wtorek, 27 czerwca 2017


Moje Drogie Kobietki :)
Zapraszam dziś na wpis, w którym zaprezentuję kolejny makijaż, który wykonałam. Do stworzenia tego makijażu zainspirował mnie czerwony cień, którego użyłam w tym makijażu, ponieważ świetnie podbija kolor mojej tęczówki. Jeżeli jesteście ciekawe tego, jakich kosmetyków użyłam do jego stworzenia oraz sposobu wykonania, zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią wpisu.





Kosmetyki, których użyłam do wykonania tego makijażu to:

1. Baza pod makijaż:
  • krem pod oczy Beauty Oil
  • krem do twarzy z olejkiem z róży Miya
  • baza pod cienie Inglot
2. Makijaż:
  • cienie do powiek Kobo nr 102, 142, 139, 117
  • korektor Collection Lasting Perfection w kolorze Fair
  • mascara Infinito Collistar w odcieniu Extra Nero
  • mineralny róż do policzków Lovely nr 03
  • podkład mineralny Annabelle Minerals w odcieniu Golden Fair
  • bronzer Kobo w odcieniu Sahara Sand
  • rozświetlacz My Secret w odcieniu Princess Dream
  • konturówka do ust Essence w odcieniu 14 Femme Fatale
  • kredka do brwi Catrice w odcieniu 020 Date With Ash-Ton
  • żel do brwi Wibo transparentny
  • kredka na linię wodną Nabla w odcieniu Light Nude
3. Pędzle:
  • kabuki For You Beauty
  • Hakuro H24
  • pędzel Avon 2 in 1
  • Hakuro H69
  • Hakuro H67

Sposób wykonania:

1. Przygotowanie twarzy pod makijaż: nawilżenie twarzy i okolicy pod oczami.
2. Następnie nałożyłam bazę pod cienie i korektor pod oczy.
3. Kolejny krok to nałożenie najjaśniejszego cienia nr 102 na całą powiekę, aż po łuk brwiowy.
4. Następnie nałożyłam cień nr 117 w/i powyżej załamania powieki.
5. Później najciemniejszym brązem w kolorze 139 zaznaczyłam zewnętrzny kącik, rozcierając go do wewnątrz powieki.
6.  Na samym środku powieki nałożyłam bohatera tego makijażu, czyli cień o numerze 142.
7. Wszystkie cienie cały czas ze sobą rozcierałam i dokładałam.
8. Na dolnych powiekach w wewnętrznych kącikach nałożyłam najjaśniejszy cień, w zewnętrznym natomiast najciemniejszy cień.
9. Kolejny etap to brwi. Najpierw je rozczesałam, następnie wyrysowałam kredką do brwi, później po raz kolejny je rozczesałam, aby na końcu móc je utrwalić żelem do brwi.
10. Wodną linię oczu podkreśliłam beżową kredką i wytuszowałam rzęsy.
11. Na twarz nałożyłam podkład mineralny.
12. Wykonturowałam twarz bronzerem.
13. Policzki zaznaczyłam różem mineralny i rozświetlaczem.
14. Kropką nad i tego makijażu są usta, które pomalowałam konturówką.

Nie skromnie powiem, że widzę progres zarówno w samym makijażu, jak i zdjęciach. Mam nadzieję, że będzie coraz lepiej. A Wy co uważacie? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach. 

Pozdrawiam Patrycja.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować

0 komentarzy