Poznajmy się bliżej — 50 faktów o mnie

wtorek, 9 maja 2017


Witajcie :)
Ze względu na fakt, iż z dnia na dzień jest Was tutaj coraz więcej (co mnie bardzo cieszy i za co dziękuje :)) pomyślałam, że fajnie byłoby stworzyć wpis, który umożliwi Nam bliższe poznanie.

Z pomocą przyszedł mi popularny tag-50 faktów o mnie, który polega na opisaniu 50 przypadkowych faktów o sobie. Mam nadzieję, że taki luźny wpis przypadnie Wam do gustu i że również opowiecie mi coś o sobie. To, co poznamy się bliżej?

50 Faktów o Mnie
1. Mam tylko 150 cm wzrostu.
2. Noszę od 33 do 35 rozmiar buta.
3. Mam siostrę bliźniaczkę.
4. Mam sześcioro rodzeństwa, w tym jednego brata.
5. Choruje na Mózgowe Porażenie Dziecięce i chorobę Hashimoto.
6. Nie piję kawy.
7. Nie lubię horrorów, ponieważ mam zbyt bujną wyobraźnię i po obejrzeniu takiego filmu tylko czekam, aż coś wyskoczy mi za drzwi.
8. Po powrocie do domu muszę zawsze umyć ręce.
9. Jestem introwertyczką.
10. Nie lubię być sama w domu dłużej niż przez jeden dzień.
11. U ludzi najbardziej cenię sobie szczerość, inteligencję i poczucie humoru.
12. Mam urodziny 26 lipca i jestem zodiakalną lwicą.
13. Potrafię wzruszyć się, oglądając reklamy.
14. Najważniejsza dla mnie jest rodzina i przyjaciele.
15. Nie lubię zajmować się paznokciami (obcinanie, piłowanie, malowanie — to zdecydowanie nie dla mnie :D )
16. Studiuję pedagogikę medialną na Uniwersytecie Rzeszowskim.
17. Uwielbiam czytać książki każdego gatunku.
18. Uwielbiam bawić się makijażem. Czuje się lepiej, będąc pomalowana. Makijaż dodaje mi pewności siebie. Natomiast samo tworzenie makijażu, działa na mnie relaksująco.
19. Nie oznacza to jednak, że nie wychodzę z domu niepomalowana, wręcz przeciwnie bardzo często się to zdarza.
20. Uwielbiam mocno podkreślone usta i oczy.
21. Mam prawo jazdy kategorii B.
22. Mam dwie lewe ręce, jeżeli chodzi o tworzenie fryzur, układanie włosów itd.
23. Jestem beztalenciem, jeżeli chodzi o rysowanie, malowanie na kartce.
24. Moją cechą charakterystyczną jest mój śmiech (kiedy tylko się zaśmieje, wszyscy od razu wiedzą, że to ja i też się śmieją).
25. Nienawidzę języka angielskiego. Jestem totalnym beztalenciem, jeżeli chodzi o ten język i boję się, że tak już pozostanie.
26. Uwielbiam podróżować. Podróże mnie odprężają. W przyszłości chciałabym zwiedzić Europę, szczególnie Grecję.
27. Wartości, którymi kieruje się w życiu to: rodzina, przyjaźń, miłość, nadzieja i wiara.
28. W swoim życiu przeszłam 4 operacje.
29. Moja choroba objawia się tym, że mam trudności z poruszaniem i równowagą. Często idąc ulicą ludzie myślą, że jestem po prostu pijana.
30.  Uwielbiam chodzić do kina.
31. Mój jedyny nałóg to zakupy. Zdecydowanie jestem zakupoholiczką.
32. Lubię oglądać boks, ksw, wrestling.
33. Lubię grać w Mortal Combat.
34. Gdybym była zdrowa, na pewno spróbowałabym swoich sił w tańcu hip-hopowym.
35. Słucham rocku, popu, hip-hopu, disco polo.
36. Jestem fajterką o wrażliwym usposobieniu.
37. Uwielbiam jeść i spać.
38. W przyszłości chciałabym mieć albo Maltańczyka, albo labradora.
39. Zdecydowanie wolę dawać niż otrzymywać prezenty.
40. Uwielbiam się uśmiechać.
41. Nie mogłabym żyć bez drugiego człowieka.
42. Będąc małą dziewczynką, pisałam opowiadania, wiersze, bajki. Marzyłam o tym, żeby zostać bibliotekarką albo pisarką. Teraz do tego powróciłam dzięki blogowi i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się napisać jakąś książkę.
43. Jestem typem społecznika. Uwielbiam pomagać i dawać ludziom radość.
44. Jestem perfekcjonistką.
45. Mam słabość do słodyczy.
46. Nie lubię kupować butów.
47. Uwielbiam ładnie pachnieć.
48. W swoim ciele posiadam metale, są to pozostałości po przebytych operacjach.
49. Kiedyś byłam odważniejsza, szalona i szybko przywiązywałam się do ludzi. Obecnie jestem domatorką, która jak nie trzeba, to się nie wychyla. Ostrożnie dobieram sobie znajomych. Wyznaje zasadę ograniczonego zaufania.
50. Boję się śmierci.

Szczerze — przygotowując tego posta, obawiałam się, że nie zdołam napisać 50 faktów o sobie. Będąc przy końcu, tak się rozkręciłam, że mogłabym tak pisać i pisać. Żeby Was jednak nie zanudzić, myślę, że na dzisiaj wystarczy. Być może kiedyś powrócę do tego tagu i przedstawię kolejne fakty o sobie. Tymczasem chciałabym dowiedzieć się czegoś o Was. Opowiedzcie mi proszę, o sobie w komentarzach, chętnie Was poznam :)

Pozdrawiam — Patrycja.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować

0 komentarzy