Dezodorant z ałunem Biopha Organic

wtorek, 2 maja 2017

Biopha Organic

Moje Drogie Kobietki :)
Dzisiaj zapraszam Was na recenzję naturalnego dezodorantu z ałunem marki Biopha Organic, jeżeli jesteście ciekawe, jak ten kosmetyk sprawdził się u mnie i czy warto go kupić, to zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią wpisu.

Informacje na opakowaniu:
Naturalny dezodorant ałunowy bez aluminium. Przeznaczony do codziennego stosowania. Ekologiczny, certyfikowany, naturalny. Działa do 24h. Produkt ma świeży, owocowy zapach granatu.
Ałun ma silne właściwości antybakteryjne i antyseptyczne.
99% składników pochodzenia naturalnego
20% składników z gospodarstw ekologicznych


Skład: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice (sok aloesowy), Potassium Alum (ałun potasowy), Glycerin (gliceryna), Bentonite (osadowa skała ilasta, posiada właściwości absorpcyjne), Benzyl Alcohol (konserwant), Xanthan Gum (naturalny zagęszczacz i stabilizator produktu), Caprylyl/Capryl Glucoside (naturalny detergent), Parfum, Citral, Citronellol, Limonene, Linalool (naturalne składniki kompozycji zapachowych).

Moja opinia:
Mam mieszane uczucia co do tego produktu.  Jego ogromnym atutem jest naturalny skład oraz przyjemny zapach granatu, który umila aplikacje. Dezodorant nie podrażnił ani nie uczulił mojej wrażliwej skóry pod pachami. Oceniając jednak jego działanie, nie jestem zadowolona. Dezodorant nie chroni przed poceniem i przykrym zapachem — po zaledwie 2h od nałożenia, odczuwałam dyskomfort związany ze śladami potu pod pachami i nieprzyjemnym zapachem. Stosuje go dość długo, więc zarówno skóra, jak i organizm zdążyły się już przyzwyczaić do dezodorantu niezawierającego aluminium w składzie. Być może jest on dla mnie zwyczajnie za słaby. Dajcie znać, jeżeli miałyście styczność z dezodorantami ałunowymi, jak to z nimi jest, jeżeli chodzi o działanie.
Kupiłam go za ok. 24,50 zł na stronie internetowej Empiku. Na pewno go zużyje, ale raczej nie sięgnę po niego ponownie.

Może znacie jakieś sprawdzone naturalne dezodoranty lub antyperspiranty? Jeżeli tak, to napiszcie, proszę o nich w komentarzach.

Pozdrawiam — Patrycja.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować

0 komentarzy