Makijaż mojego wykonania — Smoky Eyes

czwartek, 27 kwietnia 2017


Moje Drogie Kobietki :)
Dzisiaj chciałabym zaprosić Was na wpis, w którym zaprezentuję makijaż typu Smoky Eyes oraz przedstawię kosmetyki, których użyłam do jego wykonania.

Na samym początku chciałabym podkreślić, że jestem samoukiem i dopiero zaczynam swoją przygodę z makijażem. Zdaje sobie sprawę z tego, że jeszcze długa droga przede mną zarówno jeżeli chodzi o makijaż, jak i jakość zdjęć.

Dlaczego więc udostępniłam ten post na blogu?
Liczę na Twoje wsparcie, konstruktywną krytykę i cenne wskazówki, które pomogą mi dalej rozwijać się w tej dziedzinie. Kolejny powód, dla którego publikuje te moje jak na razie nieudolne próby makijażu, jest taki, że eksperymentowanie z makijażem sprawia mi przyjemność. Chciałabym w przyszłości móc wrócić do tych wpisów i zobaczyć jaki progres poczyniłam.

To tyle, jeżeli chodzi o wstęp i wyjaśnienia powróćmy do meritum, czyli samego makijażu.
Do wykonania tego makijażu zainspirował mnie Łukasz, który prowadzi bloga sygnowanego swoim imieniem i nazwiskiem, czyli Łukasz Bier. Jest to blog urodowo-modowy, do którego serdecznie zapraszam. Na blogu Łukasza znajdziecie dokładny tutorial tego makijażu, okraszony przepięknymi zdjęciami. Link tutaj.

Przejdę teraz do zdjęć i opisu kosmetyków, których użyłam do wykonania tego smoky.



Kosmetyki, których użyłam do wykonania tego makijażu:


  • baza pod cienie do powiek Eye Shadow Keeper Inglot,
  • cienie do powiek Kobo Professional w odcieniach: 116 Dark Chocolate i 128 Deep Black, 
  • kredka do brwi Eye Brow Stylist Catrice Cosmetics w odcieniu 020 Date With Ash-Ton,
  • tusz do rzęs Mascara Infinito Collistar w odcieniu Extra Nero,
  • kredka do oczu  Kohl Kajal Catrice Cosmetics w odcieniu 010 Ultra Black,
  • korektor pod oczy Collection Lasting Perfection w odcieniu Fair,
  • podkład mineralny kryjący Annabelle Minerals w odcieniu Golden Fair,
  • puder brązujący w kamieniu Kobo Professional w odcieniu 308 Sahara Sand,
  • rozświetlacz My Secret Face Illuminator Powder w odcieniu Princess Dream,
  • kredka do ust Wibo Nudelips w odcieniu nr 2.


Pędzle, których użyłam do wykonania tego makijażu:

  • Hakuro H50 pędzel typu Flat Top,
  • Hakuro H24 pędzel do różu i bronzera,
  • Hakuro H66 pędzel do rozcierania cieni,
  • Hakuro H69 pędzel do cieni,
  • pędzel 2 w 1 do brwi Avon.

To już wszystko na dziś. Podzielcie się ze mną swoją opinią na temat tego makijażu, a może same zachcecie go odwzorować? Czekam na Wasze komentarze.

Pozdrawiam — Patrycja.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować

0 komentarzy