Zimowe złuszczanie z marką Biolove

piątek, 13 stycznia 2017


Moje Drogie Kobietki :)
Zapraszam Was dziś na drugą część recenzji kosmetyków marki Biolove. Przypominam, że pierwsza część dotyczyła nawilżania, jeżeli jeszcze nie widziałyście tego wpisu, to zapraszam tutaj. Dzisiaj natomiast zajmiemy się złuszczaniem, a więc peelingami marki Biolove. Jeżeli jesteście ciekawe jak peelingi Biolove sprawdziły się u mnie to zapraszam do dalszej części wpisu.

Dzięki uprzejmości Eweliny z bloga Revelkove Love miałam okazję zakupić i przetestować peeling do ciała oraz do twarzy marki Biolove. Nadeszła pora, aby zrecenzować dla Was oba produkty.

Peeling do ciała Biolove o zapachu wiśniowo-waniliowym 






Moja opinia:
Ogromnymi zaletami tego produktu są naturalny i krótki skład oraz przepiękny zapach. Dla osób, którym leży na sercu dobro zwierząt ważne będzie również to, że jest to produkt wegański. Kolejny atutem tego produktu jest nawilżenie, jakie pozostawia po zastosowaniu. Na tym jego zalety jak dla mnie się kończą. Preferuję mocne złuszczanie, a ten peeling ze względu na cukier dość szybko się rozpuszcza, co sprawia, że jest delikatniejszy. Wadą tego produktu jest również jego wydajność, złuszczam ciało średnio raz na tydzień, ten produkt wystarczył mi na troszkę ponad miesiąc stosowania, co przy jego cenie za 100 ml zapłacimy około 20 zł, jest mało ekonomiczne. Produkty Biolove znajdziecie stacjonarnie w sklepach Kontigo, które znajdują się w Warszawie i okolicach lub na stronie internetowej Kontigo. Podsumowując, jest to dobry produkt, ale znam peelingi, które bardziej mi odpowiadają i są tańsze. Czy kupię ponownie? Nie wiem, być może przy okazji jakiejś promocji.

Peeling do twarzy Biolove z pokrzywą



Moja opinia:
Niestety ewidentnie nie polubiłam się z tym produktem. Jedynym jego plusem jest krótki i naturalny skład. Jego konsystencja przypominała mi piasek, który czułam długo po jego zmyciu. Również stosowałam go trochę ponad miesiąc i dobił dna, a kosztuje nie mało, bo aż 23 zł. Z efektu złuszczenia także nie byłam jakoś specjalnie zadowolona. Czy wrócę do tego produktu? Nie, jak dla mnie jest to bubel i nie polecam jego zakupu.

Takie są moje spostrzeżenia na temat tych produktów.  Pamiętajcie, że to że te produkty nie sprawdziły się u mnie nie oznacza, że nie sprawdzą się u Was. Znacie markę Biolove?

Pozdrawiam — Patrycja.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować

0 komentarzy