Debiut na blogu - makijaż mojego wykonania

niedziela, 29 stycznia 2017



Moje Drogie Kobietki :)
Dziś zapraszam Was na bardzo ważny dla mnie post, ponieważ chciałabym podzielić się z Wami makijażem mojego wykonania :)

Wiem, że zdjęcia nie są dobrej jakości, za co przepraszam, ale zostały zrobione telefonem. Jestem ciekawa Waszych opinii na jego temat, przyjmę konstruktywną krytykę. Modelką jest moja siostra :)




Kosmetyki, których użyłam:
  • baza pod cienie Inglot, o której więcej możecie przeczytać tutaj
  • cienie do powiek Kobo, o których więcej możecie przeczytać tutaj
  • pędzle Hakuro, o których więcej możecie przeczytać tutaj

Powiedzcie też koniecznie, jak się Wam podoba nowa odsłona bloga. Czekam na Wasze komentarze:)

Pozdrawiam —  Patrycja.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować

0 komentarzy