Podsumowanie między blogowej wymiany książkowej

poniedziałek, 19 grudnia 2016


Witajcie :)
Jakiś czas temu brałam udział w między blogowej wymianie książkowej, którą zorganizowała Magda z bloga Save the Magic Moments oraz Dagmara z bloga Socjopatka.pl. Więcej o samej akcji i o tym, na czym ona polegała, możecie przeczytać tutaj. Natomiast dzisiaj chce zaprosić Was na podsumowanie całego tego przedsięwzięcia, zatem jeżeli jesteście ciekawi mojego zdania na temat organizacji, książek, które dostałam i tego, czy warto wziąć udział, to zapraszam do czytania :)

Zacznijmy od

ORGANIZACJI

Moja wymiana przebiegła bezproblemowo. Dziewczyny dokładnie rozpisały co, kiedy i jak należy zrobić, żeby wziąć udział w wymianie. W razie jakichkolwiek wątpliwości służyły pomocą.  Dlatego moim zdaniem organizacja całego wydarzenia była naprawdę na wysokim poziomie. 

KSIĄŻKI

Udało mi się wymienić 3 książki. Wymiana jak już wspomniałam przebiegła bezproblemowo. Stały i sympatyczny kontakt z dziewczynami. Książki przyszły szybko i w bardzo dobrym stanie. Książki, jakie otrzymałam w ramach wymiany to: 


Margit Rudiger Poradnik dla początkujących i zaawansowanych. Doskonały makijaż

Moja opinia:
Jestem mile zaskoczona tym poradnikiem, na pewno zostanie ze mną na dłużej. Jest napisany zrozumiałym dla laika językiem. Zawiera pełno ilustracji przedstawiających krok po kroku daną tematykę. Można dowiedzieć się wielu nowych informacji na temat makijażu, pielęgnacji itd. 

Jan Jakub Kolski Dwanaście słów


Moja opinia:
Jest to książka, która wywołała u mnie mieszane uczucia. Do końca nie mogłam zrozumieć, o co w niej tak naprawdę chodzi. Opowiada o młodej zakonnicy, która postanawia porzucić zakon i Boga na rzecz pożądania, seksu i mężczyzny. Tak trafia na Fryderyka nauczyciela muzyki, u którego podejmuje pracę. Fryderyk jest specyficznym mężczyzną skrywającym wiele tajemnic. Kiedy ich losy splatają się, Marianna poznaję co znaczy miłość do mężczyzny, pożądanie i zazdrość. Fabuła jak dla mnie jest trochę za bardzo skomplikowana, zawiera perwersję seksualną, tęsknotę, a nawet morderstwo. 
Jest to dobra książka, którą warto przeczytać choćby dla tych emocji, jakie wywołuje. Jednak raczej nie sięgnę po nią ponownie. 

Tess Gerritsen Prawo krwi


Moja opinia:
O Tess słyszałam wiele na instagramie, ale jeszcze nie miałam okazji przeczytać żadnej z jej książek, dlatego zdecydowałam się na tą pozycję. Prawo krwi jest thrillerem kryminalnym z wątkiem miłosnym. Książkę tą przeczytałam w ciągu kilku godzin, wniosek z tego taki, że książka wciąga. Jednak nie powaliła mnie jakoś na kolana. Opowiada o młodej kobiecie imieniem Willy, która wyrusza na poszukiwanie zaginionego przed laty ojca. Szybko uświadamia sobie, że próbuje rozwikłać tajemnicę, którą nadal chronią wpływowi ludzie. Nieoczekiwanie z pomocą przychodzi Guy antropolog pracujący na zlecenie armii, jednak jak się później okazuje, nie robi tego bezinteresownie. Jaki ma w tym cel? Czy potrafi ochronić ją przed śmiertelnym niebezpieczeństwem? 
Wielkim plusem tej książki jest to, że do końca nie wiadomo jaką rolę w tym wszystkim odgrywa ojciec Willy i czy żyje. Więc nie jesteśmy w stanie przewidzieć tego, jak się ta historia skończy. Fabuła trzyma w napięciu do ostatniej strony.  Ja, ponieważ już znam tę historię, już do niej nie wrócę, ale polecam wszystkim, którzy jeszcze jej nie czytali. 

CZY WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W WYMIANIE?

Uważam, że tak. Uczestnicząc w akcji, możemy pozbyć się zalegających książek i zaopatrzyć się w nowe pozycje. Jedyny koszt, jaki ponosimy to koszt przesyłki. Osobiście na pewno wezmę udział w kolejnej edycji. 

Jeżeli sami chcielibyście wziąć udział w kolejnej edycji, odsyłam Was do Magdy po szczegółowe informacje. Chętnie poczytam o tym, co Wy teraz czytacie, a może coś byście mi polecili? Czekam na komentarze :)

Pozdrawiam  Patrycja.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować

0 komentarzy