Kosmetyczni ulubieńcy

wtorek, 25 października 2016



Cześć kochani:)
Zapraszam Was dziś na kosmetycznych ulubieńców, których dawno na blogu nie było. Jeżeli jesteście ciekawi, jakie kosmetyki sprawdziły się u mnie w ostatnich miesiącach, to zapraszam do dalszej części wpisu.

O niektórych kosmetykach wspominałam już na blogu przy okazji wpisu o moim sposobie na koreańską pielęgnację Moja koreańska pielęgnacja. Kosmetyki z tego wpisu, które z czystym sumieniem mogę polecić to:

  • Olejek z pestek winogron Nacomi
  • Emulsja oczyszczająca Alterra
  • Tonik odżywczy do twarzy Rival de Loop
  • Maska witaminowa do twarzy Kąpiel Agafii

Pozostałe kosmetyki, które spełniły moje oczekiwania i stały się moimi ulubieńcami to:

White Flower's naturalny peeling solno - błotny z Morza Martwego

Plusy:
  • mocny peeling
  • skład
  • zbita konsystencja, która dobrze rozsmarowuje się po ciele
  • pozostawia delikatną tłustą powłoczkę, dzięki której skóra jest nawilżona
  • zapach
  • cena — 14 zł za 300g
  • dostępność  dostępny w Rossmannie 

Minusy:
  • może powodować lekkie pieczenie

Kremowy korektor w kompakcie Avon "Idealna cera" odcień fair

Plusy:

  • kremowa konsystencja, która ułatwia rozprowadzenie produktu
  • trwałość  utrzymuje się przez cały dzień
  • nie roluje się 
  • ma średnie krycie
  • nie wysusza skóry pod oczami
  • jest wydajny
  • trwałe opakowanie
Minusy:
  • dostępność
  • cena regularna to 28 zł jednak często jest na promocji
  • brak możliwość dopasowania koloru
  • zbiera się w zmarszczkach

Jest to mój numer 1, jeżeli chodzi o korektory, stosuje go na strefę pod oczami. Bije na głowę nawet dawnego ulubieńca w tej kategorii, czyli Collection Lasting Perfection, ponieważ nie wysusza strefy pod oczami i nie jest tak tępy, jak Collection. Zdecydowanie polecam!

Odżywcza pomadka z peelingiem Sylveco

Plusy:
  • naturalny skład 
  • idealnie nawilża i odżywia usta 
  • dostępność
  • cena — około 10 zł
  • delikatny peeling

Brązujący puder w kamieniu Kobo

Plusy:
  • odcień Nubian Desert  jest odcieniem chłodnym idealnym do konturowania
  • dobra pigmentacja
  • nie osypuje się
  • jest wydajny
  • cena regularna to 19.99 zł, często w promocji za 11.99 zł
Minusy:
  • słabe opakowanie
  • jak dla mnie trochę trudno się rozciera
  • dostępność  tylko w drogeriach Natura

Oczyszczająca, węglowa maseczka do twarzy Bielenda

Plusy:
  • zmniejsza ilość wągrów
  • nie wysusza
  • delikatnie nawilża i odświeża skórę
  • łatwa aplikacja
  • przyjemny zapach
  • cena  ok. 2.20 zł
  • dostępność
Minusy:
  • podczas zmywania brudzi wszystko dookoła

Kupiłam tą maseczkę, ponieważ słyszałam, że eliminuje wągry, z którymi akurat miałam problem. Użyłam jej tylko raz (drugie opakowanie czeka w kolejce) i ku mojemu zdziwieniu rzeczywiście zmniejszyła ilość wągrów. Po zmyciu maseczki cera była delikatnie nawilżona i odświeżona.

To już wszystkie kosmetyki, które z czystym sumieniem mogę Wam polecić. Mimo że przy niektórych produktach znalazło się kilka minusów to i tak uważam, że warto te produkty kupić i przetestować.
Koniecznie podzielcie się swoimi ulubieńcami.


Pozdrawiam — Patrycja.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować

0 komentarzy