Liebster Blog Award

piątek, 16 grudnia 2016


Hej! 
Dziś post trochę inny od wszystkich do tej pory opublikowanych. Jakiś czas temu Madzia z bloga Kwadrans dla Ciebie nominowała mnie do wspólnej zabawy jaką jest Liebster Blog Award. 




Na czym polega Liebster Blog Award?


"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

W skrócie jest to fajna możliwość wypromowania nowych blogów i wzajemnego poznania.

Przychodzę do Was z aktualizacją Liebster Blog Award, ponieważ zostałam ponownie nominowana do zabawy przez Rez Nor autorkę bloga Dżodżo&Gonzales. Dziękuje Ci bardzo za docenienie mojego bloga i nominację :)

Przechodzę do odpowiedzi na Twoje pytania.
1. Najlepszy post, który do tej pory napisałaś?
Zarówno dla mnie jak i dla moich czytelników, był to post o sile jaką daję nam rodzina. Ten post możecie znaleźć tutaj.
2. Twój ulubiony blog (oprócz swojego :P)?
Jest ich o wiele więcej niż jeden m.in blog CammyConfassionMademoiselle Zu.
3. Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu?
Zdecydowanie brak czasu.
4. Piosenka, którą możesz słuchać w kółko?
Agnieszka Chylińska - Królowa łez
5. Bohater z fimu/serialu/książki, z którym się utożsamiasz?
Nick Vujicic, ponieważ tak jak on jestem osobą niepełnosprawną, jednak staram się udowadniać sobie i innym, że niepełnosprawność w niczym nas nie ogranicza. Ograniczenia, są tylko w naszych głowach.
6. Znienawidzona postać z filmu/serialu/książki/ i dlaczego właśnie ta?
Nie mam jednej jedynej, są to wszystkie czarne charaktery, ponieważ nie lubię zła na świecie i najchętniej wyeliminowała bym je w całości.
7. Twoja ulubiona polska marka kosmetyczna?
Kobo, Nabla, Biolove, Sylveco.
8. Ulubiony kosmetyk do makijażu?
Konturówki do ust z essence, beżowa kredka do oczu firmy Nabla.
9. Najlepszy kosmetyk pielęgnacyjny?
Mus do ciała marki Biolove, peeling do ust Sylveco, peeling do ciała marki White Flower's, maseczka węglowa z Bielendy, emulsja oczyszczająca z Alterry,
10. Twój ulubiony gadżet kosmetyczny?
Pędzle marki Hakuro.
11. Jaka jest Twoja znienawidzona część pielęgnacji ciała?
Depilacja i balsamowanie ciała.

Mam nadzieję, że moje odpowiedzi Cię usatysfakcjonują i że pozwolą Wam jeszcze bardziej mnie poznać.

Nominuję:
KrasnaLove Myśli
Revelkove Love
Kobieca Strona Mamy

A o to moje 11 pytań:
1. Co chciałbyś/abyś osiągnąć jako blogger?
2. Gdzie szukasz inspiracji do swoich postów?
3. Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu?
4. O czym najchętniej poczytał/abyś na innym blogu?
5. Która cecha Twojego charakteru najbardziej Cię denerwuje? Dlaczego?
6.  Według Ciebie jakim jesteś człowiekiem?
7. Czy oprócz blogowania masz jakieś inne pasje? Jakie?
8.  Co Twoim zdaniem należałoby zmienić w dzisiejszym świecie?
9. Skąd jesteś? (województwo, miejscowość)
10. Książka, film i muzyka, do której lubisz wracać.
11.  Twoje największe dotychczasowe zwycięstwo w pracy nad sobą?

Dziękuję Madzia za to że pomyślałaś o moim blogu. Strasznie mi miło z tego powodu i jestem ci wdzięczna, że mogę wziąć udział w tej zabawie. 
Nie przedłużając przechodzę do pytań zadanych przez Madzie z Kwadrans dla Ciebie i moich odpowiedzi.

1. Skąd się wzięła nazwa Twojego bloga?
Chciałam żeby mój blog ukazywał to jak ja postrzegam świat, a że jestem kobietą no to Kobiecym okiem :)
2. Twoje sposoby na organizacje czasu?
Gdy mam natłok obowiązków, lubię stworzyć sobie taki plan dnia, gdzie spisuję wszystko co muszę zrobić. Zaczynam od tych czynności, które są priorytetem i wymagają najwięcej czasu, kończę na tych czynnościach, które nie są aż tak ważne i mogą przejść na następny dzień, lub nie są aż tak czasochłonne.
3. Kot czy pies? Dlaczego?
Pies. Od małego wychowywałam się z psem. Uważam, że psy bardzo dobrze wyczuwają ludzi i są wierniejsze od kotów. 
4. Kosmetyk bez którego nie potrafisz się obejść?
W makijażu jest to tusz do rzęs.  W pielęgnacji krem do twarzy, antyperspirant, pasta do zębów i szampon do włosów. 
5. Jakie social media lubisz najbardziej i dlaczego?
Instagram ponieważ daje możliwość poznania ludzi z całego świata.
6. Najbardziej zwariowany pomysł na spędzenie wolnego czasu? 
Z natury jestem raczej spokojną osobą dlatego najczęściej w wolnym czasie podróżuje, czytam książki lub pisze bloga:)
7. Herbata, kawa czy cola?
Zdecydowanie herbata owocowa.
8. Jaki jest twój nieudany zakup, który totalnie Cię rozczarował?
Oj dużo tego było, ale aktualnie jest to niestety tangle teezer.
9.  Miejsce na świecie, które chcesz odwiedzić?
Najchętniej cały świat, ale najbardziej chciałabym pojechać do Grecji.
10. Jakość czy cena? Czym się kierujesz w czasie robienia zakupów?
To zależy na co pozwalają moje fundusze, chciałabym żeby zawsze to była jakość, ale nie zawsze mnie na to stać niestety. 

Nominuję:

Ciekawa jestem Waszych odpowiedzi, oczywiście do zabawy zapraszam również moich czytelników, z przyjemnością poczytam również Wasze odpowiedzi.

Pozdrawiam - Patrycja :) 


Wpisy, które mogą Cię zainteresować

0 komentarzy