Siła tkwi w rodzinie

piątek, 26 sierpnia 2016


rodzina

Muszę przyznać, że dopiero niedawno zrozumiałam, że rodzina jest najważniejsza. Dlaczego dopiero teraz?

Myślę, że dużą rolę w tej kwestii odegrał wiek. Mam 23 lata  jestem, więc w wieku, w którym część znajomych pozakładała swoje rodziny, a część próbuje zachować młodość z czasów nastoletnich. Na jakim etapie jestem ja? Obecnie odkrywam swoją rolę w życiu. Mam już za sobą czas nastoletnich imprez, ale jeszcze daleko mi do założenia rodziny. Skąd więc taki wniosek? W swoim życiu miałam wielu przyjaciół, którzy teraz gdzieś zniknęli, bo praca, bo obowiązki, bo prawdziwe życie. I nagle okazało się, że z tych kilkuset znajomych na Facebooku została tylko garstka najwytrwalszych. Są chwilę, kiedy nie masz z kim na piwo wyjść i czujesz się naprawdę samotny. Takie sytuacje zdarzają się często i to one dały mi do myślenia. Jestem osobą, która raczej nie zabiega o względy drugiego człowieka. Kiedy widzę, że druga strona nie angażuje się w podtrzymanie relacji, po prostu się wycofuję. Właśnie podczas jednej z takich chwil doszłam do może błahych wniosków, a mianowicie że znajomi pojawiają się i znikają w zależności od tego, czy jesteś im potrzebny, czy nie. Nasi partnerzy też raczej są niestabilni, tylko rodzina jest trwała. I to ona zawsze będzie z Tobą, przy Tobie, obojętnie jaka by nie była, należysz do niej i nikt Ci tego nie odbierze.

Żadna rodzina nie jest idealna i nie ma się, co oszukiwać są sytuacje w życiu człowieka, kiedy to właśnie rodzina wyrządza największą krzywdę, ale takie niestety jest życie i tego nie unikniemy. Nie zmienia to faktu, że to właśnie rodzina daje nam fundamenty pod nasze dorosłe życie, kształtuję nas jako człowieka, to od niej wszystko się zaczyna i na niej się kończy. 
      
Ja chciałabym z tego miejsca podziękować swojej rodzinie, bo wiem, że czytają mojego bloga. Drodzy rodzice dziękuje Wam za trud, jaki włożyliście w moje wychowanie i walkę o moje zdrowie. Kochane siostry i bracie dziękuje Wam za wsparcie, wiarę we mnie i wszelką pomoc jaką mi udzieliliście. To dzięki Wam jestem taka jaka jestem i jestem z tego dumna :)

Pamiętajcie, że to rodzina jest najważniejsza, więc dbajcie o nią i poświęcajcie jej czas. 

Pozdrawiam — Patrycja.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować

13 komentarzy